Easy-systems.fi toimitusehdot
- Yleiset ehdot
Easy Systems Oy (jäljempänä ”myyjä”) myy tuotteita vain yritys- ja yhteisöasiakkaille (jäljempänä ”asiakas”) Suomeen.
Tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja sovelletaan verkkokaupasta tehtyihin tilauksiin myyjän ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa. Käyttämällä verkkokauppaa asiakas hyväksyy nämä ehdot ja sitoutuu noudattamaan niitä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Näihin sopimusehtoihin sekä mahdollisiin sopimusta koskeviin riitoihin asiakkaan ja myyjän välillä sovelletaan Suomen lakia.
Myyjällä on oikeus yksipuolisesti muuttaa näitä ehtoja edellyttäen, etteivät muutokset olennaisesti lisää asiakkaan velvollisuuksia tai ole muuten asiakkaan kannalta kohtuuttomia.
- Asiakas
Asiakkaan ja myyjän väliseen kauppasopimukseen sovelletaan kauppalakia, ellei näissä sopimusehdoissa ole toisin määrätty.
Asiakas on velvoitettu luovuttamaan rekisteröityäkseen myyjän tarjoaman easysystems.fi –palvelun asiakkaaksi yrityksen nimen, yhteyshenkilön nimen, puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen, y-tunnuksen, postiosoitteen ja tarvittaessa laskutusosoitteen. Näitä tietoja käytetään myöhemmin tilattaessa tuotteita easysystems.fi – verkkopalvelun kautta.
- Tuotteet ja hinnat
Verkkokaupassa esillä olevat tuotteiden hinnat ovat myyjän kulloinkin voimassaolevia tilauspäivän arvonlisäverottomia normaalihintoja (alv 0%). Asiakaskohtaiset nettohinnoittelut huomioidaan tilausten käsittelyssä ja laskutuksessa.
Veroerittely näkyy tilausvahvistuksessa ja laskussa.
- Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupan tuotesivuilla valitsemalla haluttu tuote ja määrä, siirtämällä ne ostoskoriin ja lopuksi hyväksymällä tilaus.
Asiakkaan tilatessa verkkokaupasta asiakkaan edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Onnistuneen tilauksen jälkeen asiakkaan sähköpostiin lähetetään arkipäivisin 24 tunnin kuluessa tilausvahvistus. Vahvistusviestin lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista kirjautumisen tai tilauksen yhteydessä. Vahvistusta ei lähetetä muilla lähetyskeinoilla.
Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita.
- Maksaminen ja maksuehdot
Kun asiakkaan tilaus on toimitettu, myyjä lähettää asiakkaalle laskun. Maksuehto määräytyy asiakaskohtaisesti sen mukaan, mitä yrityksen kanssa on sovittu.
- Toimitustavat ja –kulut
Toimitamme tilatut tuotteet yleisimmin käytössä olevien tunnettujen kuljetuspalveluyritysten välityksellä. Toimituskulut alle 2000mm paketti 25€, yli 2000mm:n paketti 50€.
Yritysasiakas voi vaihtoehtoisesti käyttää myös yrityksensä rahtisopimusta, jolloin lisäämme vain pakkauskulut (10 € / lähetys). Käytettävä rahtisopimus tulee merkitä sille merkittyyn kenttään tilauksen yhteydessä.
Veloitamme alle 50euron tilauksista 14euron pientoimituslisän.
Alumiiniprofiileissa on katkaisu maksu x euroa per/profiili. Verkkokauppa laskee katkaisumaksun alumiiniprofiilin hintaan ja hinta näkyy kokonaisuudessaan ostoskorissa.
Asiakas voi myös noutaa tilauksensa arkisin klo 10.00 – 15.00 toimipaikkamme osoitteesta Maksjoentie 11, 08700 Lohja. Tämä vaihtoehto on mainittava tilauksen yhteydessä!
- Toimitusaika
Ennen klo 14.00 vahvistetut tilaukset pyrimme toimittamaan saman päivän aikana. Tilausvahvistuksesta käy ilmi myös tarkempi tuotekohtainen toimitusaika, jos asiakkaan tilaamaa tuotetta ei löydy heti varastosta. Asiakas on myös oikeutettu valitsemaan haluamansa toimitusajan ilmoittamalla asiasta sähköpostitse tilauksen teon jälkeen,
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä vahingoista. Tilausten poikkeavista käsittely- tai toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla ja tarpeen vaatiessa sähköpostilla.
- Omistusoikeuden siirtyminen
Tilatut tuotteet ovat kokonaan myyjän omaisuutta, kunnes ne on kokonaan maksettu.
- Palautusoikeus
Kaikilla tuotteillamme on 7 päivän palautusoikeus. Tuotteiden pitää kuitenkin olla myyntikelpoisia ja alkuperäispakkauksissaan. Vaihto- tai palautusoikeutta ei ole erikoistilauksesta hankituilla tai teetetyillä tuotteilla. Asiakas vastaa palautuksen toimituskustannuksista.
Palautuksesta on sovittava etukäteen myyjän kanssa joko puhelimitse tai sähköpostitse info@easy-systems.fi Palautuksen mukaan on liitettävä alkuperäinen lähete ja syy palautukseen.
- Tilauksen peruuttaminen
Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen asiakaspalvelu@easy-systems.fi tai soittamalla 010 5262 290 Pyrimme ilmoittamaan mahdollisimman nopeasti asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika muuttuu aiemmin ilmoitetusta.
- Reklamaatio ja ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa asiakkaan tilausta, tulee virheestä ilmoittaa viimeistään 3 päivän kuluessa toimituksen saapumisesta. Kaikki tilauksiin liittyvät reklamaatiot tulee tehdä kirjallisesti osoitteeseen info@easy-systems.fi.
Jos lähetys on vioittunut kuljetuksen tai muun käsittelyn yhteydessä, on vioittumisesta tehtävä välittömästi reklamaatio myös kuljetuspalvelun tarjoajalle.
- Muut ehdot, immateriaalioikeudet
Verkkokaupan sisältö (mukaan lukien kuvat, tekstit, tuotetiedot, tavaramerkit, logot) ovat myyjän ja/tai sen yhteistyökumppaneiden tekijänoikeuksien ja muiden aineettomien oikeuksien suojaamaa omaisuutta, jonka luvaton käyttö tai kopiointi on kiellettyä.
- Myyjän oikeudet, velvollisuudet ja vastuu
Myyjä ei takaa verkkokaupan keskeytyksetöntä tai virheetöntä toimintaa ja palvelussa saattaa esiintyä katkoja esim. laitteiston huolto- tai ylläpitotoimenpiteiden vuoksi. Myyjä ei vastaa verkkokaupan käyttöön liittyvistä välittömistä tai välillisistä vahingoista.
Myyjä ei vastaa vahingoista, jotka aiheutuvat ylivoimaisesta esteestä. Ylivoimaisena esteenä pidetään sellaista ennalta arvaamatonta seikkaa tai olosuhteiden muutosta, joka on myyjän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella ja jota myyjä ei kohtuudella voi voittaa. Myyjä on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle niin pian kuin se on mahdollista sitä kohdanneesta ylivoimaisesta esteestä.
Myyjä huolehtii siitä, että tuotteet vastaavat olennaisilta osiltaan tuotteiden sisällöstä määriteltyjä kuvauksia. Jos tuote on mainituilta osin puutteellinen, myyjä pyrkii korjaamaan puutteen.
Tuotteet ja palvelut myydään aina sellaisena kuin ne ovat.
Myyjä ei vastaa tilaajalle, käyttäjälle eikä kolmannelle osapuolelle verkkokaupasta tilatun tuotteen mahdollisesti sisältämistä virheistä tai puutteellisuuksista aiheutuvista välittömistä tai välillisistä vahingoista. Myyjä ei ole vastuussa mistään tilaajalle tai käyttäjälle aiheutuvista välillisistä vahingoista
Yhteistyökumppanien tai muiden kolmansien tahojen tuotteista vastaa kukin yhteistyökumppani tai muu kolmas taho yksin. Myyjä ei vastaa yhteistyökumppanien tai muiden kolmansien tahojen tuottamasta aineistosta tai tuotteista, eikä ole sidottu niitä koskeviin sopimuksiin.
- Erimielisyyksien ratkaiseminen ja oikeuspaikka
Sopimuksesta aiheutuvat erimielisyydet ratkaistaan Länsi-Uudenmaan käräjäoikeudessa. Sopimukseen sovelletaan Suomen lakia lukuun ottamatta sen lainvalintaa koskevia säännöksiä.